ΕΓΓΡΑΦΗ
logo

Βαθύς καθαρισμός προσώπου και μαύρα στίγματα

9 Μαΐ 2010 5/09/2010
καθαρισμός προσώπου
Η υπερβολική έκκριση σμήγματος δημιουργεί τα γνωστά σε όλους μας μαύρα στίγματα — ξέρεις τα ενοχλητικά μαυράκια που εντοπίζονται κυρίως στην περιοχή της μύτης. Για να τα ξεφορτωθείς θα πρέπει να καθαρίσεις το δέρμα σου σε βάθος.

Επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι και σίγουρα πολλές από εμάς, δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα για ένα καθαρισμό σε ινστιτούτο αισθητικής, αποφάσισα να σας δείξω όλη την διαδικασία παραλείποντας αναγκαστικά τα ρεύματα που χρησιμοποιούνται κατά την διάρκεια ενός καθαρισμού προσώπου.


καθαρισμός προσώπου

  1. Στάδιο 1ο
    Πρώτο μέλημά σου είναι να απομακρύνεις τους ρύπους από την επιδερμίδα σου. Άπλωσε το αγαπημένο σου γαλάκτωμα στο πρόσωπο και με ένα βαμβάκι καθάρισε το μέχρι το βαμβάκι να είναι καθαρό. 
  2. Στάδιο 2ο  
    Ώρα να απομακρύνουμε τα νεκρά κύτταρα. Άπλωσε μια μικρή ποσότητα peeling και τρίψε το πρόσωπο με κυκλικές και απαλές κινήσεις. Αν το δέρμα σου είναι ευαίσθητο, με τάση για κοκκινίλες και ερεθισμούς ή αν ταλαιπωρείσαι από ακμή, μπορείς να παραλείψεις αυτό το βήμα για να μην ερεθίσεις ακόμα περισσότερο την επιδερμίδα. 
  3. Στάδιο 3ο
    Πάρε μια κατσαρόλα με νερό —προτίμησε νερό απιονισμένο— και πρόσθεσε μια χούφτα χαμομήλι. Μόλις βράσει το νερό, βγάλτο από την φωτιά και τοποθέτησε το πρόσωπό σου πάνω από την κατσαρόλα. Για καλύτερα αποτελέσματα , μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια πετσέτα γύρω από το κεφάλι. Μείνε όσο πιο πολύ μπορείς... 15 – 20' είναι ένας καλός χρόνος. Μόλις τελειώσει ο χρόνος, σκούπισε το πρόσωπό σου ταμποναριστά με ένα χαρτομάντηλο. 
  4. Στάδιο 4ο
    Τύλιξε τους δείκτες των χεριών σου, με χαρτομάντηλα και "ζούληξε" τις περιοχές με μαύρα στίγματα για να καθαρίσουν οι πόροι. Σε καμία περίπτωση, μην χρησιμοποιείς τα νύχια σου για να ζουλήξεις σπυράκια και μαυράκια. Τα νύχια μας είναι γεμάτα μικρόβια και το πρόσωπό σου γίνεται υποψήφιο για μολύνσεις, άσε που μπορεί να τραυματίσεις την επιδερμίδα. Κάθε φορά που καθαρίζεις μία περιοχ, θα πρέπει να χρησιμοποιείς αντισηπτική κρέμα τύπου Cetavlon για να αποφύγεις τυχόν μολύνσεις. Την κρέμα μπορεί να την προμηθευτείς από το φαρμακείο και κοστίζει ελάχιστα.
  5. Στάδιο 5ο 
    Αφού τελειώσεις με το "ζούληγμα" πάρε μια κρέμα νυχτός, άπλωσέ την στο πρόσωπο και κάνε μασάζ για 2-3'. Το μασάζ σε αυτή την περίπτωση δρα καταπραϋντικά μειώνοντας τον ερεθισμό από την όλη διαδικασία. Γιατί λέω κρέμα νύχτας και όχι ημέρας. Ο λόγος είναι απλός: η κρέμα νύχτας είναι πιο λιπαρή από την κρέμα ημέρας και θα κάνει το μασάζ πιο εύκολο. Υπάρχουν ειδικές κρέμες για μασάζ στο πρόσωπο αλλά σκέφτηκα πως οι περισσότερες δεν θα έχετε, οπότε μπορείτε εναλλακτικά να χρησιμοποιήσετε μια κρέμα νυχτός.
  6. Στάδιο 6ο
    Αφού τελειώσεις με το μασάζ, πάρε ένα βαμβάκι ποτισμένο με λίγο ροδόνερο ή  έστω μια λοσιόν που δεν περιέχει οινόπνευμα και πέρασε με αυτό το πρόσωπό σου για να φύγει η κρέμα.
  7. Στάδιο 7ο
    Ήρθε η ώρα για την μάσκα. Μπορείς να επιλέξεις είτε μάσκα καθαριστική είτε καταπραϋντική. Εγώ προτιμώ σε αυτό το στάδιο μάσκες με καταπραϋντικές ιδιότητες επειδή βοηθούν στην μείωση της κοκκινίλας που αφήνει ο καθαρισμός. Τοποθέτησε την μάσκα σε όλο το πρόσωπο και το λαιμό. Άφησε τη μάσκα να δράσει για 20', απομάκρυνέ την με σκέτο νερό και άπλωσε την ενυδατική σου κρέμα.
Αυτή είναι η διαδικασία του καθαρισμού. Εύκολο ε?
57 σχόλια:
  1. τα απεχθανομαι τα μαυρα στιγματα...γι αυτο κανω δυο φορες τη βδομαδα απολεπιση...και δεν κανει να τα αφηνεις γιατι οσο τα αφηνεις αυτα γεμιζουν διευρυνεται ο πορος και φαινεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χιχι εγώ τρελένομαι για μαύρα στίγματα αλλά όταν τα έχουν οι άλλοι:P
    Δεν μπορείς να φανταστείς πόση ικανοποίηση παίρνω όταν τα ζουλάω b-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πονάει το ζούληγμαααα! Ευχαριστούμε για μια ακόμα φορά κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. :)) Έχεις δίκιο, πονάει και ειδικά όταν γίνεται από αισθητικούς αλλά μπρος στα κάλλη:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν ακολουθήσουμε την διαδικασία χωρίς την κατσαρόλα, αλλά μετά το μπάνιο που έχουν ανοίξει οι πόροι μας από τους υδρατμούς, πειράζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν θα είναι το ίδιο Κέλλυ μου αλλά είναι και αυτό μια λύση, σε περίπτωση που οι υδρατμοί της κατσαρόλας σου δημιουργούν δυσφορία:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ta mavra stigmata einai to monadiko dermatiko provlhma pou me tyrranaei edw kai posa xronia, tha prospathisw na akolouthisw ta sofa sou logia! polla polla filia kai kalh evdomada!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χε χε, εγώ ζουλάω τον δικό μου! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. είσαι θεά!!!! θα το δοκιμάσω!! αν κ αυτές τις μέρες με τη ζέστη που έχει έτσι και κάτσω πάνω απ΄την κατσαρόλα 15'-20' πάει... θα με μαζεύουν απ'τα πατώματα!! =))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν φεύγουν τα άτιμα τα στιγματα !
    Θα δοκιμάσω τις συμβουλές σου..
    Δοκίμασα την προηγούμενη εβδομάδα ένα καθαριστικό από μια φίλη μου, το perfect clean της Loreal και έμεινα πολύ ικανοποιημένη! Αύριο κιόλας θα πάω στα χόντος να το βρώ! ;-)
    Δείτε το κ εδώ: http://bit.ly/perfcleanvid

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι Ελένη μου, μας έπεισες. Πάει η διαφήμιση σύννεφο. Αύριο πρωί πρωί με την αυγούλα να πας να το πάρεις;):))

    Αλήθεια πόσα ονόματα έχεις?=))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος10/29/2010

    egw phga xtes gia prwth fora sto dermatologo kai moy eipe oti prepei na 3ekinhsv ka8arismo alla fobame ala 8elw polu na 3efortwuv aythn thn akmh ti na kanv?????????elpidaki!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος10/29/2010

    please apanthste mou eimai se adie3odo!!!elpidaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να κάνεις ότι σου είπε ο γιατρός σου:)
    Μόνο να προσέξεις το που θα κάνεις καθαρισμό. Αν κάποιος από το περιβάλλον σου γνωρίζει κάποια καλή αισθητικό ή δερματολόγο που κάνει καθαρισμό, τότε είσαι τυχερή. Προτίμησε αισθητικό που θα σου την έχει συστήσει κάποιος. Μην πας έτσι στα τυφλά γιατί μπορεί να πέσεις σε άτομα ανεύθυνα.
    Σε καμία περίπτωση μην πειράξεις τα σπυράκια, να καθαρίζεις -- ειδικά το βράδυ -- το πρόσωπό σου και να ακολουθείς τις συμβουλές του γιατρού σου και της αισθητικού σου.
    Αυτές είναι οι συμβουλές μου:d

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν φεύγουν τα άτιμα τα στιγματα !
    Θα δοκιμάσω τις συμβουλές σου..
    Δοκίμασα την προηγούμενη εβδομάδα ένα καθαριστικό από μια φίλη μου, το perfect clean της Loreal και έμεινα πολύ ικανοποιημένη! Αύριο κιόλας θα πάω στα χόντος να το βρώ! ;-)
    Δείτε το κ εδώ: http://bit.ly/perfcleanvid

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος4/19/2011

    δεν φευγουνε τα γαμημενα.................:l

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χιχι, άστα να πάνε!!! Ταλαιπωρίαααααααααα!:i

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος5/02/2011

    καλησπερα μαριαννα.Ειμαι αντρας 26 ετων και βγαζω και εγω μαυρακια κυριως κατω και πανω απο τα ματια. Μπορεισ να δωσεις και σε εμενα μερικες συμβουλες?? Επισης αν γνωριζουμε πως ξεφυτρωνουν τα ατιμα μπας και τα προλαβενουμε...
    Ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα!
    Κοίταξε, να απαλλαγείς από τα μαύρα στίγματα για πάντα δεν υπάρχει περίπτωση. Μαύρα στίγματα υπάρχουν σχεδόν σε όλους τους ανθρώπους. Αυτά δημιουργούνται από υπερέκκριση σμήγματος καθώς επίσης, και από περιβαλλοντικούς παράγοντες (βλέπε ρύπανση της ατμόσφαιρας, σκόνη κλπ).
    Διατροφή πλούσια σε γλυκά, λιπαρά και τηγανητά μπορεί να επιδεινώσουν την κατάσταση, οπότε καλό θα ήταν να τις αποφεύγεις.
    Πέρα από τον βαθύ καθαρισμό που περιγράφω εδώ μπορείς να δοκιμάσεις και αυτή την φυσική λύση Πως να απαλλαγείς από τα μαύρα στίγματα
    Στα φαρμακεία υπάρχουν καλλυντικά όπως αυτά της Avene που είναι ειδικά φτιαγμένα για επιδερμίδες με ακμή, μαύρα στίγματα κλπ. Αν θέλεις μπορείς να περάσεις από κάποιο φαρμακείο και να ρίξεις μια ματιά στα προϊόντα της. Ίσως βρεις κάτι που ταιριάζει στην επιδερμίδα σου όπως πχ αυτή την κρέμα προσώπου AVENE Diacneal, κρέμα νύχτας για τις ζώνες προσώπου με σπυράκια, μαύρα στίγματα και ουλές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος8/30/2011

    o kathatismos proswpou kathe poso prepei na ginete?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανάλογα τον τύπο δέρματος...
    Αν έχεις λιπαρό δέρμα με σπυράκια, 2-4 φορές τον χρόνο είναι αρκετές. Οι κανονικές και ξηρές επιδερμίδες χρειάζονται 1 φορά το εξάμηνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος9/11/2011

    hi θα ηθελα να ρωτησω αν τα μαυρα στιγματα φευγουν με τον καιρο οπως τα σπυρακια? δεν τα αντεχω αλλο βγαινουν συνεχεια και αυτοσ ο τροπος παρνει πολυ ωρα και μου αφηνει κοκκινιλες στο προσωπο και δεν μου αρεσει! μηπως θα μπορουσα να κανω τιποτα αλλο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα έκανα σήμερα το καθαρισμό αυτόν όχι πολύ πετυχημένα γιατί δεν μπορούσα να κάτσω 15 λεπτά πάνω από την κατσαρόλα κ θέλω να το ξανακάνω. πόσο σύντομα μπορώ να το ξανακάνω? Μπορώ να βάλω makeup μετά τον καθαρισμό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλημερα.ειμαι καινουριο μελοσ και θα ηθελα τη βοηθεια σας.ψαχνω να βρω μια καλη αισθητικο για να κανω καθαρισμο προσωπου.καποια που να ξερει και να ασχολειται.επισης να μην σε ξεπεταει σε μιση ωρα.μηπως εχετε καποια υποψιν σας?η σελιδα ειναι καταπληκτικη.ευχαριστω εκ των προτερων. φιλιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Ανώνυμος 3:48 μ.μ.,
    Σορρυ που θα σε απογοητεύσω αλλά τα στίγματα θα συνεχίσεις να τα έχεις το μεγαλύτερο μέρος της ζωής σου. Ένας άλλος τρόπος (εφόσον αυτός δεν σου αρέσει, αν και είναι ο πιο αποτελεσματικός) είναι να χρησιμοποιείς patch που καθαρίζουν από τα μαύρα στίγματα, σαν αυτό AVENE Cleanance K

    @gia, άφησε το να περάσει καμιά εβδομάδα πριν ξανακάνεις. Όσον αφορά το make up, όχι και πάλι όχι! Μετά τον καθαρισμό εκτός από την ενυδατική σου δεν πρέπει να χρησιμοποιήσεις τίποτα άλλο στο πρόσωπό σου!

    @loulou,
    Σε ευχαριστώ πολύ! Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να σε βοηθήσω, ελπίζω κάποιος από τους αναγνώστες να δει το μήνυμά σου και να σου προτείνει κάποια καλή αισθητικό :a

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος9/24/2011

    kapoiooo videakii na mas to dei3eis den exeis??:D:D:q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. τελειο το post που εχεις βαλει αν θες κανε και μια επισκεψη στο δικο μου blog θα χαρω πολυ http://oriflame00.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος9/25/2011

    gia sas, 8a i8ela na rwtisw an isxui oti an afiseis ta maura stigmata skabun t derma k kanun tripes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος9/28/2011

    παιδια εγω πιστευω οτι τα μαυρα στιγματα δεν φευγουν ευκολα, οποια συνταγη κι αν ακολουθησουμε! γι'αυτο καθημερινος καθαρισμος προσωπου(ειδικα το βραδυ) και ο θεος βοηθος!! χαχαχαχα πλακα κανω.!!! και υπομονη ουσιαστικα ειναι το μονο πραγμα που μπορουμε να κανουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος9/28/2011

    3ekolate to mualo sas kai akolouthiste tis sumvoules tis kopelas gamwto!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ωραίο το post..και πολύ χρήσιμο επίσης..
    εχω και εγω μια ερώτηση: τα λευκά σπυράκια που βγαίνουν στο πρόσωπο και βγαίνουν μόνο με βελονίτσα απο την αισθητικό, τι είναι και γιατί δημιουργούνται? υπάρχει κανένα προ'ι'όν καθαρισμού,που να τα εξαλείφει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. μαριαννα σου εστειλα στο μαιλ και περιμενω απαντηση σου.φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος11/20/2011

    υπεροχα νοιωθω!!!! τα εκανα ολα κατα γραμμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος11/25/2011

    Η συμβουλη να τυλιξεις τα δαχτυλα με χαρτομαντηλα πριν το ζουλιγμα τα σπαει στη περιπτωση μου! Σ'ευχαριστω πολυ!!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος11/26/2011

    εδω κ 4 χρονια ειμαι γεματη με μαυρακια τα μισω ...ολο το προσωπο μου ειναι καθαρο αλλα στο σαγονι κ γυρω απο την μυτη ειμαι γεματη με μαυρακια η μαμα μου με τα 'σκαει' κ στο τελος καταληγω να κλαιω απο τον πονο. βαζω μονο μια ενυδακιτη κρεμα πρωι κ βραδυ! θα δομικασω την συμβουλη σου κ ελπιζω να δω αποτελεσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος2/05/2012

    Δεν μας χεζεις με τα μαυρα στιγματα,πηγαινε βγαλ'τη μυτη
    σου ρε!αμα πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος3/04/2012

    Απαντώντας στη Loulou, μπορώ να προτείνω ανεπιφύλακτα αισθητικό η οποία διαχειρίζεται εξαιρετικά το θέμα του καθαρισμού (και όχι μόνο..) Μπορείς να μπεις στη σελίδα του ινστιτούτου ή στην FB page http://www.facebook.com/pages/Dermognosia-Cosmetology-clinic/153097001430818

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος7/04/2012

    γεια σας,εγω εχω μικρα μαυρακια στη μυτη, δεν εχει τυχει ποτε να τα σπασω και ουτε ξερω πως σπας ενα στιγμα αλλα ουτε καν ενα σπυρακι. καθαρη η μουρη μου παντα!!! ηθελα να ρωτησω μπορω να κανω αυτον τον καθαρισμο ή μιλατε για αλλου ειδος στιγματα εσεις εδω? σορρυ ασχετη απλα :b
    lena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλό μεσημέρι σε όλους!

    Πολύ χρήσιμες συμβουλές. Εγώ ακολουθώ για χρόνια αυτή τη διαδικασία και είναι η μόνη που με βοηθάει πραγματικά. Στον τρόπο που το κάνω όμως υπάρχουν κάποιες παραλαγές. Τις γράφω και πείτε μου τις γνώμες σας.

    1)Πριν από όλα κάνω ένα αρκετά ζεστό μπάνιο, έτσι ώστε με τους ατμούς και το νερό που θα πέσει στο πρόσωπο μου, να ανοίξουν ακόμα περισσότερο οι πόροι στο πρόσωπο.

    2)Δεν χρησιμοποιώ ΠΟΤΕ καμία κρέμα ή οποιοδήποτε άλλο προϊόν καθαρισμού. Η γνώμη μου για τις κρέμες είναι ότι απλά οι εταιρίες τις πουλάνε, κοροιδεύοντας τις γυναίκες και στην πραγματικότητα, όχι μόνο δεν κάνουν τίποτα αλλά έχεις και μακροχρόνιο κακό.
    ---{ΜΙΑ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ- πχ, έχω χρησιμοποιήσει διάφορες μάρκες και συνήθως όλο και κάποιο σπυράκι θα βγάλω, χωρίς να έχω ευαίσθητη επιδερμίδα. -Άλλο παράδειγμα-Η μία γιαγιά μου, που ήταν πάντα πολύ μοντέρνα, χρησιμοποιούσε πάντα κρέμες (όχι τίποτα σπουδαίο, απλές κρέμες). Η άλλη μου η γιαγιά και η μαμά μου δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο καλύτερη επιδερμίδα έχουν οι δεύτερες παρότι έχουν κακοπεράσει κιόλας περισσότερο στη ζωή τους! Αυτό που κάνω εγώ είναι να προσπαθώ να τρώω πολλά φρούτα και πολλούς χυμούς και πολτούς φρούτων φτιαγμένους από εμένα την ίδια στο μίξερ μου.Επίσης, τρώω λιναρόσπορο, ιπποφαές, βρώμη και σουσάμι-τροφές που έχω καταλάβει ότι κάνουν πολύ καλό στην επιδερμίδα μου. Επίσης, ξέρω ότι καλό κάνει το μήλο, το καρπούζι,το γάλα και τα αυγά.}

    3)Μετά το τέλος του καθαρισμού, μετά το "ζούληγμα" δηλαδή, πλένω με ελάχιστο πράσινο σαπούνι μόνο τη μύτη και το σαγόνι μου, δηλαδή τις περιοχές που έχω ζουλήξει. Ξεπλένω με άφθονο χλιαρό νερό.

    4)Την όλη διαδικασία/καθαρισμό την κάνω όσο πιο αργά και σπάνια γίνεται για να μην καταστρέφω το πρόσωπό μου. Περιμένω δηλαδή να γεμίσει με μαύρα στίγματα και μετά. Συνήθως, μία φορά το μήνα.


    ---Σημαντικές Παρατηρήσεις---

    α)Το πρόσωπό μου καθημερινά αποφεύγω να το πλένω, εκτός και αν χρειαστεί να βγω από το σπίτι, οπότε μόνο τότε του ρίχνω λίγο νερό. Κατά τη διάρκεια του μπάνιου μου επίσης, προσπαθώ να μην πέφτει καθόλου σαπούνι στο πρόσωπο.

    β)Δεν χρησιμοποιώ καθόλου καλλυντικά, εκτός από λίγο μαύρο μολύβι στα μάτια.

    Περιμένω τις γνώμες σας!

    -Πολύ σημαντικό: Δεν λέω σε κανένα να ακολουθήσει αυτά που κάνω εγώ, ή ότι αυτά που λένε οι άλλοι είναι λάθος. Όσα είπα είναι η δική μου γνώμη και περιμένω να ακούσω την δική σας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος7/20/2012

    Ολα αυτα που γραφεις τα εχω ξανα ακουσει και μαλιστα απο γυναικα που εχει αρκετα ωραιο και καθαρο προσωπο ομως εγω δεν εχω πιστει ακομη ,εγω βαζω επαγγελματικες κρεμες στις οποιες εχω ΄δει΄ διαφιαφορα απο τις εμποριου.Επιπλεον η μητερα μου ειχε καταπληκτικο προσωπο και πρεπει να αναφερω οτι το εχω κληρονομισει κι εγω .Περόλα αυτα δεν θυμιζει τιποτα την καλη εκεινη εποχη που ελαμπε και πιστευω φταιει οτι δεν εβαζε καμια κρεμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος3/18/2013

    mporw na kanw masaz sto stadio 5 me amugdalelaio?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Φυσικά! Και πρέπει να πω ότι η ιδέα σου είναι πολύ καλή :t

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος3/29/2013

    Πολύ καλές οι συμβουλές σου για τον καθαρισμό και θα ήθελα να τις ακολουθήσω,ωστόσο έχω μια ερώτηση: Μπορώ να κάνω την ίδια διαδικασία για να απαλλαγώ από τους κλειστούς φαγέσωρες;.Δεν έχω καθόλου μαυρα στιγματα,μόνο αυτούς οι οποίοι με τον καιρο γίνονται σπυριά.
    Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Να σαι καλά:a

    Φυσικά και μπορείς, αλλά στην δική σου περίπτωση θα πρέπει με κάτι να διανοίξεις τους φαγέσωρες (όπως πχ. μια πολύ λεπτή βελονίτσα, σαν αυτή που χρησιμοποιούν οι αισθητικοί για να ανοίξουν κεχρία κλπ), εκτός και αν από τον ατμό "μαλακώσει" η επιδερμίδα σου και με το ζούληγμα, καταφέρεις να τους αφαιρέσεις.

    Αν επιλέξεις, την μέθοδο της βελονίτσας, μην ξεχάσεις να την απολυμάνεις με οινόπνευμα και στην συνέχεια να απλώσεις κρέμα αντισηπτική στα σημεία που καθάρισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος3/29/2013

    Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απαντηση σου!Επειδή το χα επιχειρήσει μια φορά ,νομίζω το απλο ζουληγμα αρκεί.Απλά με ανησυχεί το γεγονός πως αν δεν καταφέρω να καθαρίσω πλήρως έναν φαγέσωρα,μήπως τότε μολυνθεί χειροτερα ,αν μείνει τότε δηλ ένα μερος του σμήγματος μέσα.Κάτι τέτοιο είχα ακούσει ότι γίνεται..Ισχύει κάτι τέτοιο?Γιατι γενικά έχω ταλαιπωρηθεί πολύ με ακμή τα τελευταία χρονια και φοβάμαι μην δημιουργησω πρόβλημα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. :c
    Πολύ καλά άκουσες. Έτσι ακριβώς είναι.
    Αν ο πόρος δεν καθαρίσει καλά και μείνει μέσα σμήγμα, υπάρχει η πιθανότητα να γίνει φλύκταινα δλδ. σπυράκι.

    Συνήθως, όταν τα πιέζουμε, στο τέλος βγαίνει αίμα. Στην δική σου περίπτωση έχεις προσέξει κάτι τέτοιο? Αν ναι, τότε αυτό είναι και το σημείο που θα πρέπει να σταματήσεις το περαιτέρω πείραγμα.

    Βγαίνει το σμήγμα πρώτα και στην συνέχεια αίμα. Αυτό σημαίνει πως ο πόρος καθάρισε. Έπειτα απ'αυτό το μόνο που έχεις να κάνεις είναι αντισηπτική, όπως είπα παραπάνω και υπομονή μέχρι να επουλωθεί η πάσχουσα περιοχή.

    Η ακμή σου σε τι φάση βρίσκεται τώρα; Αν είναι σε έξαρση, καλύτερα να μην επιχειρήσεις την συγκεκριμένη μέθοδο μόνη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος4/22/2013

    ειμαι στην εφηβεια και εχω ακμη. σπυρακια που με πονανε. και εχω πολλα μαυρα σιγματα στην μυτη εχω δοκιμασει πολλα γιατροσοφια αλλα κανενα αποτελεσμα. φοβαμαι να τα ζουλιξω για να μην μολινθουνε και μου αφησουν σημαδια. εχετε δοκιμασει το ζουλιγμα, αν ναι εχει αποτελεσματα?? :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μμμ, αυτή η εφηβεία :((
    Το ότι δεν βλέπεις αποτέλεσμα είναι λόγω της ηλικίας σου. Σε αυτή την ηλικία οι ορμόνες είναι σαν "τρελές", όπως έχουμε ξαναπει. Είναι δύσκολο να τις ελέγξεις:P

    Στην δική σου περίπτωση θα δοκίμαζα τον καθαρισμό αλλά! μην ζουλήξεις τα σπυράκια, το πιθανότερο είναι να τα κάνεις χειρότερα.
    Μόνο τα μαύρα στίγματα θα προσπαθήσεις να καθαρίσεις και θα είσαι οκ αν ακολουθήσεις κατά γράμμα τα παραπάνω στάδια που περιγράφονται στο άρθρο. Ειδικά, τα 2 σημεία:
    1. Δεν πρέπει ποτέ να ζουλάς το πρόσωπό σου με γυμνά χέρια
    2. Πάντα θα πρέπει να απλώνεις κάποια κρέμα αντισηπτική για να αποφύγεις αυτό που εσύ είπες, δλδ την μόλυνση.


    Και εννοείται πως ο καθαρισμός έχει αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος4/22/2013

    ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση..θα το δοκιμασω!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. w-) Καλό καθάρισμά λοιπόν:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. μακάρι να είχαν όλα τα προιόντα καθαρισμού προσώπου φυσικά συστατικά. βρήκα αρκετά εδώ https://isisters.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή