ΕΓΓΡΑΦΗ
logo

Αποτρίχωση στο μπικίνι! Οδηγίες και λύσεις για τυχόν προβήματα

22 Ιουν 2010 6/22/2010
αποτρίχωση μπικίνι
Πρώτα απ’όλα να ξέρεις ότι πονάει εκτός και αν κάνεις αποτρίχωση στη συγκεκριμένη περιοχή για χρόνια – με τον καιρό αποκτάς μια αναισθησία στον πόνο. Αν δεν έχεις ξανακάνει αποτρίχωση στο σώμα σου, γενικά καλό θα ήταν για αρχή να επισκεφθείς επαγγελματία.
Να ξέρεις πως για να πιαστούν οι τρίχες με το κερί, αυτές θα πρέπει να έχουν μήκος 2-5 χιλιοστά. Αν είναι μικρότερες δεν πρόκειται να καταφέρεις να τις αφαιρέσεις.


αποτρίχωση κερί


Πως να κάνεις αποτρίχωση στο μπικίνι

  1. Πέρασε με οινόπνευμα την περιοχή που θέλεις να αποτριχώσεις. Να προτιμάς τα ζεστό κερί με βάση το αζουλένιο και όχι το κρύο που για να ζεσταθεί αρκεί να τρίψεις το προϊον ανάμεσα στις παλάμες. Το ζεστό κερί είναι γενικά πιο δυνατό και θα πιάσει όλες τις τριχούλες, ενώ το κρύο δεν είναι τόσο αποτελεσματικό. 
  2. Ζέστανε το κερί μέσα σε φούρνο μικροκυμάτων ή σε μπεν μαρί ακολουθώντας τις οδηγίες που αναγράφονται στην συσκευασία. Μην ξεχάσεις το κερί στην φωτιά γιατί θα "φουντώσει" και μπορεί να πάρεις φωτιά! Ανακάτεψέ το και άπλωσε μια μικρή ποσότητα με την ειδική σπάτουλα στο εσωτερικό του χεριού σου, ώστε να σιγουρευτείς ότι δεν καίει. Το κερί πρέπει να είναι ζεστό αλλά τόσο ώστε να είναι υποφερτό από το δέρμα σου. 
  3. Κατέβασε το από την φωτιά ή βγάλτο από τον φούρνο μικροκυμάτων και ακούμπησέ το σε μία μεταλλική επιφάνεια ή μάρμαρο. Κάθησε αναπαυτικά και άπλωσε μια λεπτή στρώση κεριού στην γραμμή του μπικίνι, σύμφωνα πάντα με την φορά των τριχών. Αμέσως μετά τοποθέτησε από πάνω την ειδική ταινία ακριβώς όπως άπλωσες το κερί. 
  4. Τώρα ήρθε η ώρα για τα αχ, ωχ, ουχ . Πάρε μια βαθιά ανάσα (βοηθάει πολύ), κράτησε την αναπνοή σου για λίγα δεύτερα και με μια απότομη κίνηση τράβηξε την ταινία. Για να βγουν οι τρίχες θα πρέπει να την τραβήξεις με φορά αντίθετη από αυτή που άπλωσες το κερί! Οι κινήσεις σου θα πρέπει να είναι κοφτές και απότομες – αν τραβήξεις την ταινία αργά  οι τρίχες δεν θα πιαστούν, η ταινία θα κολλήσει, το κερί δεν θα ξεκολλάει, θα πονέσεις και πολύ πιθανό να δημιουργηθεί αιμάτωμα. Αν πάλι σου συμβεί κάτι τέτοιο, ξανακόλλησε την ταινία από πάνω και προσπάθησε αυτή την φορά να την τραβήξεις απότομα και κοφτά. Αν σου δημιουργηθεί αιμάτωμα πάρε ένα κουταλάκι που θα έχεις από πριν τοποθετήσει στην κατάψυξη και πίεσέ το ελαφρά στην περιοχή. Μην αποτριχώνεις ξανά και ξανά την ίδια περιοχή – δεν το γλυτώνεις το αιμάτωμα και τον ερεθισμό. 
  5. Αφού υποτίθεται ότι έχεις τελειώσει πάρε το ειδικό λαδάκι, άπλωσέ το στα σημεία που αποτρίχωσες και τρίψε ελαφρά για να φύγουν τυχόν υπολείμματα. Τα λάδια αυτά έχουν την ονομασία Epilation Oils και μπορείς να τα προμηθευτείς από όλα τα καταστήματα τύπου Hondos Center. Στην συνέχεια, άπλωσε μια γενναία στρώση Bepanthol για να καταπραϋνεις την ερεθισμένη και αποτριχωμένη επιδερμίδα. Είσαι έτοιμη!

Η αποτρίχωση θα διαρκέσει για 2 – 4 εβδομάδες και θα ξενοιάσεις με το ξυραφάκι. Δεν είναι και λίγο ε;

Αντενδείξεις:

➦ Άτομα που πάσχουν από διαβήτη
➦ Άτομα με κιρσούς, ευρυαγγείες κλπ. Σε περίπτωση ευρυαγγείας συνιστάται το κρύο κερί.
Άτομα που εμφανίζουν θυλακίτιδα
107 σχόλια:
  1. Αν και δεν θα καταφέρω ποτέ να κάνω μόνη μου τέτοια αποτρίχωση τα βηματάκια σου το κάνουν να μοιάζει εύκολο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αουτς! Τι τραβάμε γαμώτο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αν και φαίνεται πολύ εύκολο, θα προτιμήσω την κλασσική μέθοδο με το ξυραφάκι! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά κάνω εγώ και γκρινιάζω!
    Αν το έβαζες χθες που είχα όρεξη δεν θα χα γεμίσει αιματώματα στους γλουτούς
    και θα μπορούσα να κάτσω πιο άνετα στην καρέκλα!
    Μιλάμεεεεεε το tattoo πονάει λιγότερο
    στάνταρ χα χα χα χα
    Καλημέρεςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά κάνω εγώ και κάνω με κρύο κερί σε ειδικό και γλυτώνω τη βαβούρα, ε; χα χα
    Αυτό το σχόλιο της Αγγελικής, με έκανε να γελάσω πολύ! Όλο γκρίνια μου είσαι φιλενάδα :))

    Kαλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος6/22/2010

    Για γερά νεύρα... :D
    Κάθε καλοκαίρι αυτό τρέμω =)) πονάει πολύ :-O

    Βέβαια υπάρχουν και οι περιπτώσεις που ή τρίχα δεν μετριέται σε χιλιοστά αλλά σε εκατοστά, εκεί να φανταστώ οτι δεν γίνεται τίποτα εε; Αλλιώς δεν εξηγήται που μου σουλατσάρουν στην παραλία με την τρίχα περμανάτ πολλαπλής έλικας ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ Ο ΠΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΦΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΕΜΕΝΑ... ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΕΧΩ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΛΩ...ΟΧΙ, ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΟΧΑ.ΑΠΛΑ ΑΣΧΟΛΙΟΜΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ!
    ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ... ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΗ Η ΤΡΙΧΑ ΑΛΛΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΤΡΟΠΟ ΡΕ ΕΣΕΙΣ... ΠΟΝΑΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΡΕ ΑΝΩΜΑΛΑΡΕΣ.ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!
    ΜΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μόνη μου να κάνω αποτρίχωση!!!Αστειεύεσαι βέβαια...Όσες αναπνοές και να πάρω, ο πόνος είναι πόνος.Τέρμα!Καλά που μου το θύμησες εντωμεταξύ να κλείσω κανά ραντεβού στην αισθητικό μου...Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κερί? Στο μπικίνι? Ουγκ? Με Τ Ι Π Ο Τ Α Ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω προτιμώ το σκατζοχοιρέ !!! :((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αμάν βρε κορίτσια και σας είχα για πιο θαρραλέες:-ο Εγώ δεν πονάω και γενικά δεν μασάω στον πόνοb-(

    @Selehna, όλα είναι θέμα εξάσκησης;)

    @Maddie, άστα να πάνε:)

    @next_day, και το ξυραφάκι είναι μια λύση;;)

    @D.Angel, χαχαχαχαb-( Εμ και εσύ βιάζεσαι γαμώτητ! Όντως έχω και εγώ την εντύπωση πως η αποτρίχωση στο μπικίνι πονάει πιο πολύ από το tattoo (άσχετα αν εμένα δεν με πονάει τίποτα από τα δύο μουαχαχα). Να φανταστείς αναισθησία, ούτε τα piercing δεν με πόνεσαν. Ρε λες να πάσχω από τίποτα? Ότι πρέπει για βασανιστήρια είμαι:(( Κανόνισε στο τατουάζ να με πονέσεις, θα είσαι η 1η που θα τα έχει καταφέρει μουαχαχα. Μουάτς τρελό!

    @matriga, μπράβο martiga μου. Και πολύ καλά κάνεις. Επιτέλους και μία που είναι υπέρ του κεριού χιχι. Καλά η φιλενάδα σου δεν παλεύεται λέμε:(( Αν ανοίξεις εγκυκλοπαίδεια στο όνομα γκρίνια δίπλα γράφει Αγγελικήb-(

    @tsaxpina, χαχα. Άμα δεν κράξεις δεν μπορείς ε? χιχι. Άστα αν η τρίχα είναι γαϊδουρότριχα δεν γίνεται τίποτα με το κερί. Ίσως η μηχανή για το γκαζόν να έχει αποτέλεσμα. Κρα κρα =))

    @italos , μου θυμίζεις εμένα:-ο Τρόποι υπάρχουν πολλοί, λεφτά δεν έχουμε. Θες να γίνεις χορηγός μας? μουαχαχα:P

    @porcupine , τι μόνος τι με παρέα, το ίδιο πράγμα είναι. Γρήγορα να προλάβεις!:-*

    @Stavroula , ;))

    @Maria Z, έχεις γεννήσει και φοβάσαι μια αποτριχωση Μαριώ?! Μείνε εκεί με τις τρίχες σαν καρφιά:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος6/22/2010

    Τι να κάνω άλλοι έχουν έμφυτη την περμανάτ στο μπικίνι εγώ έχω το κράξιμο =))

    Σοβαρά τώρα, μια γυναίκα όταν είναι αξύριστη δεν είναι αντιαισθητικό μόνο, είναι και θέμα υγιεινής! Είναι αδιανοήτο από την στιγμή που έχεις βάλει ξυράφι όχι μόνο στο μπικίνι, να τις αφήνεις να μεγαλώνουν... Μια συμμαθήτρια μου είχε βάλει ξυράφι στο κουντεπιέ και τις είχαν γίνει σαν την emo φράτζα της οι τρίχες..

    ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χαχα αμάν χαχαχα=))
    Το χειρότερο είναι να βλέπεις γυναίκες που έχουν βάλει ξυραφάκι στο στήθος και μια μικρή τριχοφυία την έχουν μετατρέψει σε δάσος του Αμαζονίου:( Δεν φταίνε αυτές, απλά δεν είχαν κάποιο να τους πει τι να κάνουν γαμώτο. Κουντεπιέ αλά emo χαχα, καλή φάση. Υπάρχουν γυναίκες που είτε λόγω κληρονομικότητας είτε λόγω ορμονών και φαρμάκων αναπτύσσουν τριχοφυϊα πέρα του φυσιολογικού. Κορίτσια αν είστε και εσείς μία από αυτές ΠΟΤΕ μην βάλετε ξυραφάκι! Θα γίνετε σαν αρκουδάκια:((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος6/22/2010

    Και να μην έχουν στήθος, γιατί άμα έχουν κάπως θα κρύβετε ;)) το όλο χάλι!!!
    Δεν φταίω εγώ για την συγκεκριμένη όλοκληρη νουβέλα μπορώ να γράψω για αυτή την συμμαθήτρια μου στο λύκειο η προσωποποίηση της βρωμιάς και της μπόχας... Αρκεί να σου πω οτι της είχα βγάλει το παρατσούκλι "Η τράτα μας η κουρελου" δεν έχει σχέση με τις τρίχες, αλλά μπορείς να φανταστείς γιατι της το χα βγάλει :) Αν όχι σου λέω αλλά δεν θα φταίω για τις συνέπειες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Α να χαθείς μαρή που θα με πεις
    και γκρινιάρα! Ποιάν; Εμένα!
    Το ποιο ήσυχο αγγελάκι του κόσμου!
    (Ειδικά όταν κοιμάμαι)
    :P
    Να για να μαθεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. No way!!! Με τίποτα μόνη μου!!! Πονάωωωωωω!!! Ούτε οι λοκατζήδες τέτοιους πόνους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος6/22/2010

    αχ πονεμένη ιστορία η αποτρίχωση στο μπικίνι, αλλά τι να κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απαπαπα με τίποτα!!!! χεχεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βρε άμα κάνω αποτρίχωση μόνη μου, δεν θα προλάβω να την τελειώσω .Στα μισά θα έχω πέσει αναίσθητη b-(μπρρρρρρρ.........
    Βρε το τι τραβάμε εμείς οι γυναίκες για να είμαστε όμορφες δεν περιγράφετε !
    Ματς μουτς κοριτσάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ax eixa trexamata louloudaki mou gia auto xathika.. Alla twra eimai pisw k yposxomai na min ksanaxathw!
    Kala ama sas pw ti epatha egw me tin apotrixwsi sto bikini tha gelate mexri avrio...
    Ektos tou oti pethana sto pono, emeinan ypoloimata keriou pou den efevgan me tpt!!!
    Eixa valei ta panta! To eidiko ladaki den kserw pou itan..Kai stin sinexeia sa na min eftane olo to martirio pou traviksa, kollisa panw stin kourtina tou mpaniou... Kwmikotragikes skines... Telika me antiliako ladi katafera na to vgalw!
    Oute ston xeirotero mou exthro auto pou traviksa!! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΘΕ ΣΟΒΑΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Σοφία, όλοι λένε πως είμαι ελαφροχέρα. Αν σου την έκανα εγώ, δεν θα καταλάβαινες τίποτα.
    :-*

    @Kelly, =)) Κόλλησες στην κουρτίνα? χαχα πολύ θα ήθελα να το δω αυτό:P Welcome Back!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αφού είσαι ελαφροχέρα τότε αν βρεθείς στην Θεσσαλονίκη , θα σε αφήσω να με μαδήσεις χε χε 8-}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παλιά έκανα χαλάουα αλλά έχει το μειονέκτημα οτι πρέπει να περιμένεις να αναπτυχθεί μέχρι ένα σημείο η τριχοφυία για να μπορέσεις να τις ξαναβγάλεις, πράγμα που αν σου τύχει ένα έκτακτο και επείγεσαι να περιποιηθείς την περιοχή, δεν μπορείς να το κάνεις. Το ξυραφάκι δεν το θέλω γιατί μου προκαλεί ερεθισμούς και θυλακίτιδα, οπότε βολεύτηκα πολύ με το Veet.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. κάνω εδώ και αρκετά χρόνια με μια φίλη επαγγελματία που δεν την αλλάζω, έχει πανάλαφρο χέρι. Κάποιες φορές πονάει, αυτό είναι αλήθεια, αλλά είναι στιγμιαίος ο πόνος. Το αποτέλεσμα δε συγκρίνεται με αυτό του ξυραφιού που, σ' εμένα τουλάχιστον, προκαλεί θυλακίτιδα. Και κρατάει και πολύ και το κερί βγάζει τρίχες που, κακά τα ψέμματα, με το ξυράφι δε μπορείς ν' αφαιρέσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος8/27/2010

    Εχετε καμια καλη αισθητικο να μου προτεινετε στο κορυδαλλο η στις γυρω περιοχες γιατι αυτη που πηγα μ δημιουργησε ενα ελαφρυ εγκαυμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμη, δυστυχώς, δεν μπορώ να σε βοηθήσω μιας και ζω εκτός Αθηνών:((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. eim 17 kai kanw apotrixwsh me kairi kruo ta veet dld!! ti ponos einai aftos? bikini tn pono tn adexw gt dn exw k poli trixwfueia alla xamhla xamhla stn koilia kanw kai ekei kai oso xamhlwnei toso anaivenei to marthrio..gia na mhn kanw apotrixwsh oute logos omws!! iou sixainomai ka9e eidous trixas sto swma mo0!! blia3!! a! kai gia to allo po0 akousa gia tn permanant,,kodepsa na 3erasw :C

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος1/04/2011

    να ρωτήσω κάτι που ούτε με τις φίλες μου δεν συζητάμε; στη λεγόμενη ευαίσθητη περιοχή, κάνετε ολοκληρωτική αποτρίχωση; πρόσφατα ο φίλος μου μου είπε ότι δεν του αρέσουν οι τρίχες σε εκείνο το σημείο για λόγους αισθητικής και υγειινής... :j

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @kalli, θα δεις πως με την πάροδο των χρόνων ο πόνος θα γίνεται όλο και πιο ήπιος.:d

    @Ανώνυμος, πολλές είναι οι γυναίκες που κάνουν full bikini όπως λέμε. Βέβαια είναι λίγο δύσκολη η τεχνική και πονάει. Τώρα το να έχει λίγες τρίχες στο ευαίσθητο σημείο ε, δεν θα πάθεις και τίποτα (από λόγους υγιεινής το λέω). Ούτως ή άλλως η τριχοφυία στο σώμα υπάρχει για να μας προστατεύει και να ρυθμίζει την θερμοκρασία του σώματός μας:d

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μπουμπού1/17/2011

    Κορίτσια,εγώ είμαι 22 και πρόσφατα προσπάθησα να κάνω με Veet κρύο.Πέ-θα-να και μόνο σε ένα σημείο αφαιρέθηκαν.Κάηκα ολοσχερώς και το ίδιο βραδυ (χαζομάρα)πέρασα ελαφριά το ξυραφάκι γιατί οι μικρές τριχούλες ενοχλούσαν ακόμα περισσότερο την καμμένη περιοχή.Τέλος πάντων, μετάνοιωσα τρελά αλλά σε εκείνη την περιοχή που τις έβγαλα το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό.Ίσως όμως πρέπει να πάω σε ειδικό.Μήπως μπορεί κάποια να μου πει ακριβώς τη διαδικασία για full bikini που θέλω?Δηλαδή φοράμε κάτι, σε ποιες περιοχές γίνεται και πόσο κρατάει....ευχαριστώ εκ των προτερων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γεια σου Μπουμπού.
    Αν θέλεις full bikini συνήθως δεν φοράμε τίποτα από την μέση και κάτω:i Αν όμως δεν αισθάνεσαι καλά μπορεί η αισθητικός να σου δώσει να φορέσεις ένα στρινγκ εσώρουχο μια χρήσης. Βέβαια αν με ρωτούσες τι από τα 2 θα προτιμούσα (γυμνή ή εσώρουχο μιας χρήσης) θα σου έλεγα γυμνή γιατί το συγκεκριμένο εσώρουχο είναι επιεικώς γελοίο.
    Η αποτρίχωση γίνεται σε όλη την περιοχή. Και όταν λέω όλη εννοώ όλη! Εκτός βέβαια κι αν θέλεις μόνο την γραμμή του μπικίνι. Κρατάει περίπου 1 μήνα, αν και οι πρώτες τριχούλες εμφανίζονται μετά από 2 εβδομάδες. Πάντως αξίζει τον κόπο. Γλυτώνεις το απαίσιο ξυραφάκι και με τον καιρό οι τριχοφυία γίνεται ολοένα και λιγότερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. κάνω εδώ και αρκετά χρόνια με μια φίλη επαγγελματία που δεν την αλλάζω, έχει πανάλαφρο χέρι. Κάποιες φορές πονάει, αυτό είναι αλήθεια, αλλά είναι στιγμιαίος ο πόνος. Το αποτέλεσμα δε συγκρίνεται με αυτό του ξυραφιού που, σ' εμένα τουλάχιστον, προκαλεί θυλακίτιδα. Και κρατάει και πολύ και το κερί βγάζει τρίχες που, κακά τα ψέμματα, με το ξυράφι δε μπορείς ν' αφαιρέσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. χαχα αμάν χαχαχα=))
    Το χειρότερο είναι να βλέπεις γυναίκες που έχουν βάλει ξυραφάκι στο στήθος και μια μικρή τριχοφυία την έχουν μετατρέψει σε δάσος του Αμαζονίου:( Δεν φταίνε αυτές, απλά δεν είχαν κάποιο να τους πει τι να κάνουν γαμώτο. Κουντεπιέ αλά emo χαχα, καλή φάση. Υπάρχουν γυναίκες που είτε λόγω κληρονομικότητας είτε λόγω ορμονών και φαρμάκων αναπτύσσουν τριχοφυϊα πέρα του φυσιολογικού. Κορίτσια αν είστε και εσείς μία από αυτές ΠΟΤΕ μην βάλετε ξυραφάκι! Θα γίνετε σαν αρκουδάκια:((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αμάν βρε κορίτσια και σας είχα για πιο θαρραλέες:-ο Εγώ δεν πονάω και γενικά δεν μασάω στον πόνοb-(

    @Selehna, όλα είναι θέμα εξάσκησης;)

    @Maddie, άστα να πάνε:)

    @next_day, και το ξυραφάκι είναι μια λύση;;)

    @D.Angel, χαχαχαχαb-( Εμ και εσύ βιάζεσαι γαμώτητ! Όντως έχω και εγώ την εντύπωση πως η αποτρίχωση στο μπικίνι πονάει πιο πολύ από το tattoo (άσχετα αν εμένα δεν με πονάει τίποτα από τα δύο μουαχαχα). Να φανταστείς αναισθησία, ούτε τα piercing δεν με πόνεσαν. Ρε λες να πάσχω από τίποτα? Ότι πρέπει για βασανιστήρια είμαι:(( Κανόνισε στο τατουάζ να με πονέσεις, θα είσαι η 1η που θα τα έχει καταφέρει μουαχαχα. Μουάτς τρελό!

    @matriga, μπράβο martiga μου. Και πολύ καλά κάνεις. Επιτέλους και μία που είναι υπέρ του κεριού χιχι. Καλά η φιλενάδα σου δεν παλεύεται λέμε:(( Αν ανοίξεις εγκυκλοπαίδεια στο όνομα γκρίνια δίπλα γράφει Αγγελικήb-(

    @tsaxpina, χαχα. Άμα δεν κράξεις δεν μπορείς ε? χιχι. Άστα αν η τρίχα είναι γαϊδουρότριχα δεν γίνεται τίποτα με το κερί. Ίσως η μηχανή για το γκαζόν να έχει αποτέλεσμα. Κρα κρα =))

    @italos , μου θυμίζεις εμένα:-ο Τρόποι υπάρχουν πολλοί, λεφτά δεν έχουμε. Θες να γίνεις χορηγός μας? μουαχαχα:P

    @porcupine , τι μόνος τι με παρέα, το ίδιο πράγμα είναι. Γρήγορα να προλάβεις!:-*

    @Stavroula , ;))

    @Maria Z, έχεις γεννήσει και φοβάσαι μια αποτριχωση Μαριώ?! Μείνε εκεί με τις τρίχες σαν καρφιά:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος5/25/2011

    εγω πλεον εχω σταματησει τν αποτριχωση με κερι στο μπικινι...στα ποδια κανω χρονια αλλα στο μπικινι δοκιμασα μια φορα κ ματωσα σ μερικα σημεια...τν επομενη φορα που ξανακανα οι πληγες απο την προηγουμενη φορα δν ειχαν επουλωθει καλα με αποτελεσμα να ξεκωλησει η πετσα κ να τρεχει πιοοο πολυ αιμα...:f ξυραφακι 4ever! :o
    ελενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. :f Ελένη! φρίκηηηηηηηη! :f
    Για να αποφύγεις όλο αυτό που περιέγραψες παραπάνω, μπορείς πριν την αποτρίχωση να απλώσεις μικρή ποσότητα πούδρας (ταλκ). Επίσης, να φροντίζεις πάντα να τεντώνεις καλά το δέρμα για να μην κολλήσει το κερί!
    :i

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. κοριτσια καλημερα μην γελασετε , εγω εκανα χθες αποτριχωση με σπιτικη χαλαουα ( δεν εβρισκα ταινιες αποτριχωσης για το κερι λεω να κανω μια αγορα απο το ebay) οταν εφτασα στο μπικινι αντεξα μονο τοι μισο και το αποτελεσμα ειναι γελιο το μισο ειναι αποτριχωμενο και το αλλο μισο οχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. :c Μαράκι!
    Τελικά κατάφερες το άλλο μισό?
    Να θυμάσαι, καλό τέντωμα της περιοχής που πρόκειται να αποτριχώσεις, βαθιά αναπνοή και εκπνοή καθώς τραβάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος7/30/2011

    μπορειτε να με βρισετε κοπελες αλλα δε κανω full bikini και δε νιωθω ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος8/24/2011

    εκανα μπικινι ( πριν διαβασω εδω ) και δημιουργηθηκε αιματωμα . θα φυγει ετσ ι? γιατι εχει κανει δυο huge σημαδια και τα χω 2 μηνεσ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μμμμ, έχουν περάσει δύο μήνες και έχεις ακόμα αιμάτωμα???
    Περίεργο μου ακούγεται...
    Κάθε φορά που βλέπετε ότι πάει να δημιουργηθεί αιμάτωμα από την αποτρίχωση, φροντίστε να έχετε στο ψυγείο σας ένα κουταλάκι στην κατάψυξη. Μόλις δείτε το αιμάτωμα, πάρτε το κουταλάκι κ πιέστε το δυνατά στην περιοχή που υπάρχει το πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος11/10/2011

    έκανα χαλάουα και προκάλεσα σε αρκετά σημεία του σώματος αιμάτωμα όπως μπικίνι και πόδια. δεν έβαλα τίποτα, τι μπορώ να κάνω τώρα για φύγουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος11/13/2011

    Καλησπέρα! Εγώ έκανα εχθές πρώτη φορά αποτρίχωση και από χθες πονάω πολύ, η περιοχή είναι κατακόκκινη και έχουν βγει πάρα πολλά μικρά σπυράκια με πύον...Τι να κάνωωω;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος11/28/2011

    Για τα σπυρακια μετα την αποτριχωση βαλε λιγο fucidin η fucicort!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος11/29/2011

    Καλησπέρα,έκανα μόνη αποτρίχωση full bikini με λετοιμη χαλάουα γνωστής εταιρίας. Προχθές αγόρασα κεριέρα και πήρα ρολέτα χαλάουα με μέλι...Μήπως να δοκιμάσω το roll on με αζουλένιο; Ποιο είναι πιο αποτελεσματικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος12/02/2011

    Έχω μια απορία...η αποτρίχωση στο μπικίνι γίνεται μόνο με κερί;Οι μηχανές δεν επιτρέπονται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος1/05/2012

    Εγώ θέλω να ρωτίσω αποτρίχωση με κρέμα στο μπικίνι καλη είναι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος1/06/2012

    Καλησπέρα!! Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει καποιο συγκεκριμένο κερί ειδικά για την αποτριχωση στην ευαίσθητη περιοχή? Σκεφτομαι να χρησιμοποιήσω κερι ρολέτα φοβαμαι ομως μήπως προκληθει αιματωμα και ερεθισμός.. Αρχικά θα δοκιμαζα αποτριχωτικη κρέμα διαβασα ομως στη συνέχεια οτι δεν κάνει για αποτριχωση σε περιοχες γεννητικων οργανων.. Τι είναι καλυτερο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος1/17/2012

    καλησπέρα κορίτσια. είμαι καινούργια στην παρέα.μελένε Χριστίνα και είμαι 23. αποφάσισα να σχολιάσω χωρίς να έχω να δώσω κάποια συμβουλή, απλά να εκφράσω την αγανάκτηση μου. πφφφφ.. δυστυχώς ξεκίνησα με ξυραφάκι, οπότε το να εφαρμόσω τώρα την αποτρίχωση, φαντάζει απίθανο σενάριο. αν και καστανόξανθη, είμαι αρκετά μαλλιαρή...ξυρίζομαι παντού, και την επόμενη ημέρα γρατζουνάω. αφήστε τα, ζω ένα μαρτύριο. εν το μεταξύ το δέρμα μου είναι αρκετά ευαίσθητο, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται σπυράκια με πύο, να μου γυρνάνε οι τρίχες (μπλιααααξ) και να γεμίζω κοκκινίλες, και όλα αυτά για να έχω απαλά ποδαράκια για μόλις μία μέρα. Το καλοκαίρι το δράμα μου είναι ακόμα μεγαλύτερο καθώς όπου και να ακουμπήσω (κάθισμα αυτοκινήτου, θαλασσινό νερό, εσώρουχο, κτλ κτλ) γεμίζω σπυράκια. Όταν δοκίμασα μόνη μου, με ταινίες, είπα ποτε ξανά στη ζωή μου, όταν όμως καθομαι με τις ώρες στην μπανιέρα και ξυρίζομαι λέω, την επόμενη φορά θα πάω πιωμένη σε μία κοπέλα να με μαδήσει από πάνω μέχρι κάτω. δεν έχω καταφέρει ακόμα να το κάνω, άσε που δεν μου αρέσει και το ποτό... Η γιαγιά μου μια φορά μου είχε πει ότι χρησιμοποιούσε ελαφρόπετρα και με κυκλικές κινήσεις, σιγά σιγά, οι τρίχες "αδυνάτιζαν" και τελικά έπεφταν. το δοκίμασα και αυτό, αλλά που να πιάσει στην τρίχα μου? μετά δοκίμασα και την κρέμα veet, αλλά δεν είχε καλό αποτέλεσμα, καθώς δεν έκαιγε όλες τις τρίχες και όταν ακουμπούσα το πόδι μου από κάτω προς τα πάνω, δεν ήταν μαλακό. επίσης να σας πληροφορήσω ότι είχα πάει σε ένα ινστιτούτο και δοκίμασα λέιζερ. Εκεί να δεις γέλια.. εκτός ότι για μασχάλες, μπικίνι (όλο), πωπό και όλο το πόδι μου είπαν προσφορά 9.000 ευρώ, είπα στην κοπέλα να κάνουμε μία δοκιμή στο χέρι. έβαλε λοιπόν την δύναμη του λέιζερ στο 1. να έχετε στα υπόψη σας ότι κάθε θύλακας εμβολίζεται 2 φορές και αναλόγως το πάχος τις τρίχας, ρυθμίζεται και η δύναμη του λέιζερ (απ' ότι μου είπε εκείνη βέβαια)Μόλις με ακούμπησε το λέιζερ πετάχτηκα πίσω.αχαχαχα! άσε που είχα και μπόλικη τρίχα και έβγαλε και καπνό!ότι και να σας πω είναι λίγο. δεν την άφησα να με ξανακουμπήσει και έφυγα κακήν κακώς. Το μόνο που μου μένει να δοκιμάσω είναι να ανάψω μία φωτιά και να περνάω το ποδαράκι μου από πάνω όπως το κάνανε τα παλιά τα χρόνια. Πραγματικά, ελπίζω στην εξέλιξη της επιστήμης και σε μία θεραπεία ενάντια στην τρίχα, χωρίς πόνο, σημάδια, που θα μας βγάλει νικήτριες ενάντια στις σιχαμένες τρίχες :f

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Για αποτρίχωση στο μπικίνι να προτιμάτε κεριά με αζουλένιο. Είναι πολύ καλό για τις ευαίσθητες επιδερμίδες και για περιοχές όπως μπικίνι, άνω χείλος και μασχάλες.
    Γενικά όσο μπορείτε να αποφεύεγετε τις αποτριχωτικές κρέμες γιατί έχουν περίπου τα ίδια αποτελέσματα με το ξυραφάκι συν ότι με την συχνή χρήση μπορεί να προκαλέσουν αποχρωματισμό στο δέρμα σας.

    @Ανώνυμη17 Ιανουαρίου 2012 1:48 π.μ.
    καταλαβαίνω πως νιώθεις :p
    Δεν καταλαβίνω όμως, γιατί δεν κάνεις αποτρίχωση με κερί? Λόγω πόνου? Αν ναι, συνηθίζεται! Τρως μια φρίκη στην αρχή αλλά μετά στανιάρεις :i

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος3/30/2012

    σκεφτομαι να κανω αποτριχωση με κερι αυτη τη φορα κ οχι με ξυραφακι στο μπικινι αλλα φοβαμαι πως θα πονεσω με το που θα τραβηξω την 1η ταινια κ μετα δεν θα συνεχισω... ειχα κανει το καλοκαιρι μια φορα κ μου ερεθιστηκε αρκετα η περιοχη.απο τοτε κανω με ξυραφακι. να ξαναδοκιμασω με κερι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος4/22/2012

    Γεια σας :))) ...λοιπον να ρωτησω κατι σχετικα με την ολικη αποτριχωση (full bikini δηλ. αποτριχωση ολης της κατω περιοχης...καταλαβαινετε)...εσεις τι λετε να το επιδιωξω μονη μου?ειναι επικυνδινο πολυ αν το κανω μονη μου με ζεστο κερι σε ρολετα?καλα σε αισθητικο δεν παω με τιποτα... οποτε 'η θα το κανω μονη μου 'η ξυραφι και παλι ξυραφι :/ ....αχ δωστε μου τη συμβουλη σας να το κανω μονη μου ? αα κ κατι ακομα καμια απο εσας το εχει δοκιμασει να κανει αποτριχωση σε εκεινο το σημειο μονη της?
    Ευχαριστω Αρτεμις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος5/15/2012

    apotrixwsi stin koilia pws tha kanw??? exw kati trixoules kai o filos mou paizei me aytes kai me doulevei... episis xrisimopoiisa ksyrafi kai twra oi trixoules karfwnoun. ekei na deis gelio! :f

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος5/27/2012

    Geia sas koritsia .. na sas rwthsw exw parei xalaoua rouleta alla den xerw pws thn xrhsimopoio.. ekana xtes mia dokimh thn evala ston fourno mikrokumatwn meta thn evala alla katelhxa na petuxw tipota den xerw kan pws na to kanw mhpws xereis kapoia na mou pei...????? :b

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος5/27/2012

    καλησπερα κι απο μενα .Επειδη ειδα οτι το μπικινι απασχολει τους παντες λεω τα εξης στις φοβιτσιαρες σαν εμενα.Ξεκινησα αποτριχωση με κερι σε αισθητικο στα27 μου μεχρι τοτε μονο ξυραφι.να επισημανω οτι ειχα σοβαρο προβλημα τριχοφυιας.Περασα απο καποιες αισθητικους μεχρι που κατεληξα στην καλυτερη απο αποψη καθαριοτητας και τιμων.Πιστεψτε με δεν ειναι παντου τα ιδια.Το 09 περασα κι απτο λειζερ (ποδια προσωπο) αλλα δεν τρελλαθηκα κιολας!ασε τα λεφτα.τωρα εδω και 4 χρονια δηλαδη λογω οικονομικης στενοτηυας κανω ποδια χερια μασχαλες μονη μου με τρελλη επιτυχια απο την πρωτηφορα και μπικινι με κερι σε βαζο χωρις ταινιες αλλοτε τελειο κι αλλοτε λιγοτερο .αναλογα τα κεφια μου.Αυτο που ολοι απορουν ειναι που δεν ποναω στο μπικινι.μεχρι και η αισθητικος απορουσε που σχεδον με επαιρνε ο υπνος!Αξιζει ομως η αισθηση καθαριοτητας ειναι αξεπεραστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος8/22/2012

    wraia h apotryxwsh an kai prepei na peraseis TON PONO....!ayth h malakia ponaei re gamwto...alla....ola gia thn omorfia...!!!!:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος3/21/2013

    εγω μολις εκανα και δεν πονεσα πρωτη φορα εκανα και μονη μου ... να ρωτησω πειραζει που αντι για λαδι εβαλα κρεμα penaten κατα τους ερεθυσμους απαντηστε μου γτ ανυσηχω αληθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μην ανησυχείς! Κανένα πρόβλημα δεν θα υπάρξει, ίσα-ίσα έκανες πολύ καλά που την έβαλες:t

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος3/21/2013

    αχ ευχαριστω παρα πολυ αληθεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Γι'αυτό είμαι εδώ! χεχε . Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος3/27/2013

    geiaa eimai 18 ke to thema tou bikini m apasxolei poli. ithela na rwtisw an iparxi apotrixwtiki krema gia oli tin perioxi tou bikini ke oxi mono sto plai. epeidi apotrixwsi me keri se olo to bikini den prokeite na to tolmisw pote!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλησπέρα.

    Δεν γνωρίζω κάποια μάρκα αποτριχωτικής κρέμας,που να ενδείκνυται για όλο το μπικίνι.

    Θα έλεγα να μην το τολμήσεις καν, μιας και αυτές οι κρέμες μπορεί να σου προκαλέσουν σοβαρό ερεθισμό.

    Γενικά, να ξέρεις πως οι αποτριχωτικές κρέμες έχουν κατηγορηθεί ως καρκινογόνες και επίσης, παρουσιάζουν ένα μειονέκτημα: μετά από παρατεταμένη χρήση, μπορεί το δέρμα σου να ασπρίσει και να εμφανίσει καφέ κηλίδες. Ειδικά, αν το σημείο της αποτρίχωσης έρχεται σε επαφή με τον ήλιο.

    Αν δεν αντέχεις το κερί, τότε σου μένει το ξυραφάκι:c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος3/31/2013

    geia sas koritsia...kai egw mia apo ta idia..eimai 17 xronon kai thelw na kano apotrixosi mpikinni (olo) katalavenete...lew me keri...ti mou protinete? den exo ksanakanei..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Θα σου πρότεινα αποτρίχωση με ζεστό κερί ή χαλάουα. Φαντάζομαι πως με την χαλάουα δεν θα τα καταφέρεις αν είναι η πρώτη φορά που θα κάνεις αποτρίχωση, οπότε καλύτερα να προτιμήσεις το κερί.

    Διάλεξε ένα που να περιέχει αζουλένιο για να έχεις λιγότερο ερεθισμό. Να ξέρεις πως πονάειιιιι αλλά αξίζει τον κόπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. πριν κανω αποτρυχωση με μηχανη βαζω παγο και δεν νιωθω μετα ΤΙΠΟΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Και καλά κάνεις Χριστίνα. Ο πάγος και η ξυλοκαϊνη βοηθούν αρκετά αν θέλεις να αποφύγεις τον πόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. apotrixwsh monh sou, foul mpikini, zesto keri!! ena tha pw . . . aouts!!! :P ponaeiii polu!!! :P metaksi mas prepei n eisai ligo "anwmalh" n t tolmiseis!!! :P :P xaaxxaax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. :)) Niovi, δεν είναι για όλους ίδιος ο πόνος! Άλλοι πονούν περισσότερο κ άλλοι λιγότερο. Αν συνηθίσει η επιδερμίδα σου στην αποτρίχωση δεν θα πονάς :P Αλλά παίρνει καιρό, χεχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. kala auto isxuei!!! genika kanw apotrixwsh me keri k t podia m pleon den niwthoun katholou gt exoun sunithisei!!! eipa n dokimasw k mpikini k meta apo t ksurafi. . . .duskola!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Γεια σας.. Και γω φέτος αποφασισα να κάνω αποτριχωση μπικίνι με κερι. Για την ακρίβεια εχω κλείσει ήδη ραντεβού σε μια αισθητικό!! Άσχετα απο το γεγονός ότι ντρέπομαι λίγο, το πρόβλημα μου είναι ότι δεν έχω ιδέα πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.. Θα πρέπει δηλαδη εγώ να κάνω καποια προετοιμασία πιο πριν για να μην πονεσω; Και επίσης επειδή η τριχοφυια έχει μεγαλώσει εκεί θα έπρεπε να τις κόψω προηγούμενως στο επιθυμητό μήκος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. @Niovi, το μπικίνι πονάει πολύ! Απλά πάρε μια βαθιά ανάσα πριν τραβήξεις την ταινία και θα είσαι οκ (λέμε τώρα) χαχα :p

    @Katerina, να μην ντρέπεσαι καθόλου κούκλα μου. Ξέρεις πόσες κοπέλες έχουν δει εκεί μέσα που θα πας? Και συν της άλλης οι αισθητικοί κάνουν αποτρίχωση σε χμμμ περίεργα και απόκρυφα σημεία, οπότε τα μάτια τους τα έχουν δει κυριολεκτικά όλα, χαχα :P

    Πριν την αποτρίχωση καλό θα ήταν να πλυθείς με ένα ήπιο σαπούνι για ευνόητους λόγους, αν και φαντάζομαι θα το έκανες από μόνη σου, όπως επίσης να μην βάλεις καμία κρέμα σώματος στην περιοχή που θα γίνει αποτρίχωση γιατί θα δυσκολέψει η όλη διαδικασία.

    Αν είναι πολύ μακριές, όντως θα ήταν καλό να τις κόψεις λίγο για να γίνει η αποτρίχωση σωστά. Διαφορετικά οι τρίχες θα κοπούν και δεν θα βγουν από την ρίζα.

    Καμία προετοιμασία δεν χρειάζεται να κάνεις για τον πόνο. Λογικά, ή θα σου εφαρμόσει κάτι η αισθητικός σου ή θα σε αφήσει έτσι να πονάς :-O

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. χαχα..σε ευχαριστω πολύ marianna για την απαντηση σου, οι αποριες μου λυθηκαν!!!
    Συγχαρητηρια επισης για τ blog το ανακάλυψα τυχαία και μεχρι στιγμης με έχει βοηθησει πολυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Πολύ χαίρομαι Κατερίνα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Καλησπερα Μαριαννα συγχαρητηρια για το blog σου ειναι υπεροχο! Θα ηθελα να σε ρωτησω ποια μαρκα πιστευεις οτι ειναι η καλυτερη για hollywood bikini waxing με ταινιες? Σε λογικη τιμη ελπιζω :D Η αληθεια ειναι οτι ειναι η πρωτη φορα που το κανω γιατι ειμαι λιγο επιφυλακτικη και δεν θελω να μου δημιουργηθουν σπυρακια που δεν φευγουν και να σημαδευτω γιατι την εχω πατησει στα χερια και στα ποδια και μου εχουν δημιουργηθει σπυρακια που δεν εφυγαν ποτε και οι ποροι μου ειναι μωβ! Αν μπορεις πες μου και καμια συμβουλη για να μην μου δημιουργηθει ερεθισμος και σπυρακια στην ευαισθητη περιοχη με την αποτριχωση με κερι σαν αισθητικος που εισαι! Σκεφτομαι να παρω τις veet ταινιες για την ευαισθητη περιοχη εσυ τι μου προτεινεις? Θα περιμενω απαντηση σου ανυπομονα! Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Νάσια μου σ' ευχαριστώ πολύ!
    Πρώτα αν θέλεις κ έχεις τον χρόνο ρίξε μια ματιά σε αυτά τα δύο άρθρα:
    Αποτρίχωση και θυλακίτιδα
    Αποτρίχωση και θυλακίτιδα (Μέρος 2ο)

    Θα βρεις κάποιες συμβουλές σχετικά με το τι να κάνεις κ τι όχι.
    Τώρα όσον αφορά τις ταινίες. Χμμμ... veet δεν θα επέλεγα. Δεν τις θεωρούσα ποτέ αποτελεσματικές. Αν ήμουν στη θέση σου θα προτιμούσα πάντα ζεστό κερί και σε μορφή ρολέτας! Η αποτρίχωση με αυτό τον τρόπο είναι περισσότερο αποτελεσματική, χωρίς πολύ φασαρία και άσε που υπάρχουν ρολέτες ειδικά για την περιοχή του μπικίνι.
    Προτίμησε αυτές που έχουν αζουλένιο για να αποφύγεις τους ερεθισμούς.

    Μπορείς να δεις τι εννοώ σε αυτή τη διεύθυνση:
    Κερί Αποτρίχωσης Ρολέτα Αζουλένιο

    Βέβαια θα χρειαστείς κ την ειδική συσκευή για την ρολέτα κ απ'ότι βλέπω δεν είναι ιδιαίτερα ακριβή οπότε αξίζει να την πάρεις γιατί θα την έχεις για πολλά πολλά χρόνια.
    Κεριέρα Αποτρίχωσης Μονή

    Για οποιαδήποτε απορία μπορείς να μου ξαναγράψεις όποτε θέλεις αλλιώς Καλή Επιτυχία! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες σου Μαριαννα μου! Να εισαι καλα! Ηταν ιδιαιτερα αποτελεσματικες! Πηρα κερι με αζουλενιο και εκανε τελεια την δουλεια του! Να σε ρωτησω και κατι αλλο τελειως ασχετο! :P Τωρα ειναι η τελευταια μου χρονια στο σχολειο και σκεφτομαι να περασω στο Τει αισθητικης και κοσμητολογιας στην Αθηνα συγκεκριμενα γιατι μαρεσει παρα πολυ η αισθητικη και το μακιγιαζ ειδικα! και σκεφτομαι να παω στο Ντουμπαι αφου σπουδασω να εργαστω εκει! Δεν ηξερα οτι υπηρχε καποιο Τει αισθητικης που μπορεις να περασεις μεσω Πανελλαδικων εξετασεων και το ειδα τυχαια στο blog σου οτι εχεις σπουδασει εκει και καταχαρηκα γιατι νομιζα πως επρεπε να παω σε καποια ιδιωτικη σχολη να σπουδασω! Κ ηθελα να σε ρωτησω πως ειναι τα πραγματα στο Τει αυτο και γενικα αν ειναι καλη επιλογη να σπουδασω αυτο το επαγγελμα πχ αν εχει καλα επιπεδα εργασιας κτλ! Σε ρωταω γιατι δεν εχω καποιο γνωστο που να εχει περασει σε αυτο Τει και να ειναι αισθητικος και κοσμετολογος και εχω πολυ αγωνια αν αυτη ειναι η σωστη επιλογη! Αλλα αν αγαπας κατι μπορεις να κανεις τα παντα πιστευω! Θα περιμενω ανυπομονα την απαντηση σου! Φιλια Πολλααα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Πολύ χαίρομαι Νάσια μου!

    Χμ, κι εμένα το μακιγιάζ μου άρεσε. Όταν πέρασα δεν το γνώριζα ότι μέχρι να τελειώσω θα πρέπει να κάνω κι όλα τ' άλλα, χαχα. Πίστευα πως σε κάποια φάση θα μπορούσα να διαλέξω ειδικότητα ας πούμε αλλά έλα που δεν γινόταν.

    Ιδιωτική σχολή και ΤΕΙ δεν συγκρίνονται, τουλάχιστον σε αυτό τον τομέα. Εντελώς διαφορετικό επίπεδο γνώσεων, άσε που στα ΙΕΚ δίνεις κι ένα σωρό λεφτά. Παρεμπιπτόντως, υπάρχουν και δημόσια ΙΕΚ αισθητικής, τουλάχιστον υπήρχαν... αλλά με όλα αυτά που γίνονται τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα ποιός ξέρει; Υπάρχουν ακόμα;

    Να σου πω την αλήθεια όταν πέρασα και πήγα στο ΤΕΙ απογοητεύτηκα. Βέβαια πάνε πολλάααα χρόνια από τότε. Δεν μου άρεσε από πολλές απόψεις. Ισως να έφταιγε ότι άλλαξα πόλη. Γενικά υπήρχε τρομερή ανοργανωσιά, σε σημείο να σου σπάνε συνέχεια τα νεύρα. Συν την κούραση, πολλές ώρες εργαστήριο... και φυσικά εργασίες στο σπίτι. Θα μου πεις σπουδές δεν ήθελες; αλλιώς πήγαινε για καφέ, λολ.

    Από την άλλη έμαθα πολλά πράγματα. Το καλό είναι ότι τα εργαστήρια, αν και πολλές ώρες, θα σε βοηθήσουν να γίνεις καλύτερη πάνω στο αντικείμενο. Βέβαια, τα περισσότερα θα τα μάθεις όταν αποφοιτήσεις με το καλό από το ΤΕΙ. Εκεί θα σου τύχουν αναποδιές, εκεί θα ανακαλύψεις καινούργια πράγματα και θα πρέπει να τα χειριστείς μόνη σου.

    Σχετικά με το επίπεδο εργασίας. Τι ακριβώς εννοείς; Αν μπορείς εύκολα να βρεις δουλειά στον συγκεκριμένο χώρο ή το πως είναι γενικά ο χώρος της αισθητικής (σχέσεις μεταξύ εργαζόμενου και εργοδότη κλπ). Αν δεν σου κάνει κόπο διευκρίνησέ το μου για να μην γράψω χαζομάρες :p

    Τα πράγματα λογικά θα έχουν αλλάξει από τότε που σπούδαζα εγώ, ελπίζω προς το καλύτερο πάντα. Αν ήμουν στην θέση σου και μου άρεσε η αισθητική, φυσικά και θα έδινα πανελλαδικές! Δεν το συζητώ! Στην τελική δεν έχεις να χάσεις κάτι. Το πολύ πολύ να μην περάσεις και να ξαναδώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Χιλια ευχαριστω για το χρονο σου και για ολα αυτα που μου ειπες Μαριαννα μου! Ναι εννοω αν μπορω ευκολα να βρω δουλεια και να παιρνω εναν πολυ καλο μισθο! Και γενικα αν δεν σου κανει κοπο πες μου οτι αλλο ξερεις για το επαγγελμα αυτο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Να βρεις εύκολα δουλειά... Χμ αν μου έθετες το ερώτημα προ κρίσης θα σου έλεγα πανεύκολα! Τώρα πια δεν νομίζω... δεν υπάρχει χώρος εργασίας που να μην έχει πληγεί από την κρίση.

    Παλιά μπορεί να έβρισκες εύκολα δουλειά στο συγκεκριμένο τομέα αλλά τα χρήματα δεν θα έλεγα ότι ήταν καλά, ειδικά τον πρώτο καιρό άστα να πάνε!

    Αν γίνεις υπεύθυνη σε ένα τμήμα είτε προσώπου, είτε σώματος ναι τα λεφτά θα είναι σχετικά αρκετά (τώρα πια δεν είμαι σίγουρη) αλλά αν συνεχίσεις ως απλή εργαζόμενη τα χρήματα θα είναι ο βασικός μισθός άντε λίγο παραπάνω.

    Από την άλλη μπορείς να κάνεις κάτι μόνη σου, να ανοίξεις ένα ινστιτούτο κλπ. Είναι ρίσκο βέβαια αλλά αν κάνεις γνωριμίες έχεις πολλές πιθανότητες να τα πας καλά. Μην ξεχνάς πως αισθητικοί υπάρχουν πολλοί!

    Είμαι της άποψης πως αν αγαπάς και θέλεις κάτι πολύ θα το πετύχεις ο κόσμος να χαλάσει. Μην ξεχνάς πως για να αποκτήσεις κάτι πρέπει να κοπιάσεις, χεχε. Εκτός αν είσαι από τις τυχερές και σου πάνε όλα ρολόι :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Se euxaristw kai pali gia tis sumvoules Marianna mou! K egw auto pisteuw pws an agapas kati to petuxaineis pash thusia! Twra to mono pou prepei na kanw einai upomonh kai diavasma! K elpizw na petuxw ton stoxo mou! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Είμαι σίγουρη πως θα πας μια χαρά! Λίγο παραπάνω διάβασμα τώρα και όλα θα πάνε καλά. Οτιδήποτε θελήσεις εγώ εδώ θα είμαι!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Μακαρι! Σε ευχαριστω παρα πολυ Μαριανα μου! Εισαι πολυ γλυκιαααα! :)) Τα ξαναλεμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. re koritsia ginetai na kaneis monh sou apotrixwsh full bikini???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Φυσικά και γίνεται. Θα χρειαστείς ένα καλό κερί, ένα καθρεφτάκι για ευνόητους λόγους και βαθιές ανάσες γιατί πονάει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. poio keri proteineis?eixa xrhsimopoihsei tainies me kruo keri alla deeeen...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Με το κρύο κερί δεν πρόκειται να τα καταφέρεις. Χρειάζεσαι ζεστό κερί και κατά προτίμηση κερί με αζουλένιο όπως, γράφω και στο άρθρο. Συγκεκριμένη μάρκα δεν μπορώ να σου πω γιατί χρησιμοποιώ μόνο επαγγελματικά κεριά. Τέτοια κεριά μπορείς να βρεις σε καταστήματα που πουλάνε είδη κομμωτικής και αισθητικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. phga se eidiko telika giati den ta kataferna monh mou ponouse polu :( kamia sxesh den ponesa sxedon ka8olou!!tsampa fobomaste!! den ponaei !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Καλησπερα σας..μαλλον θα μαι η μικροτερη της παρεας καθως ειμαι 15 χρονων...βρε κοριτσια δεν αντεχω αλλο με το ξυραφακι ειδικα στην ευεσθητη περιοχη...χειμωνιατικα με τα ποδια μου δεν ασχολουμε εφοσον φοραω παντελονια τις περισσοτερες φορες. Φοβαμαι να κανω αποτρυση με κερι μονη,ποναω πολυ...τοσο πολυ που οταν τραβαω την ταινια βουρκωνω και δεν αντεχω. Ετσι αυτη την εβδομαδα οταν εβρισκα την ευκαιρια εψαχνα καποιον τροπο στο ιντερνετ ,βρηκα αυτον με την κρεμα αλλα μου πε η μητερα μου οτι ειναι καρκινογονα. Εε εχουμε και αυτην την οικονομικη κριση και δεν θελω να πω τους γονεις μου "θελω λεφτα για αποτρυχωση" μπορειτε να μου πειτε ενα τροπο και οικονομικο και μη οδυνηρο;; :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Δυστυχώς Ελένη μου δεν υπάρχει κάποια άλλη μέθοδος που να είναι ανώδυνη. Δύο επιλογές έχεις ή ξυραφάκι ή κρέμα. Όλα τα άλλα ή θα σου προκαλέσουν πόνο - κάτι που εσύ δεν αντέχεις - η κοστίζουν αρκετά.

    Κάτι που μπορείς να κάνεις είναι να προμηθευτείς κάποια κρέμα ή λάδι καθυστέρησης της τριχοφυίας. Αυτά τα απλώνεις μετά το ξύρισμα ή την αποτρίχωση και μειώνουν την επανεμφάνιση της. Μην περιμένεις θαύματα αλλά θα βοηθήσουν έως ένα βαθμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. kalhspera, tha hthela na rwthsw gia tis apotrixwtikes mhxanes...phra mia apotrixwtiki mhxanh kuriws gia xrhsh sto bikini(full bikini) to dokimasa k dakrusa k mono full bikini den ekana....k san na mhn eftane auto erethisthke kai to derma...ti mporw na kanw gia na mhn ponaw toso? mporw na kanw full bikini me apotrixwtiki mhxanh h den kanei? thelw pragmatika na stamathsw to xirafaki den paei allo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να μην πονάς Ελπίδα θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις ή αναισθητική κρέμα πριν την αποτρίχωση ή πάγο αλλά τον πονο με την μηχανή δεν σε βλέπω να τον γλιτώνεις.
      Η μηχανή πονάει πολύ περισσότερο από το κερί και ειδικά σε περιοχές όπως το μπικίνι.

      Μπορείς να κάνεις full μπικίνι με την μηχανή αλλά δεν νομίζω ν' αντέξεις. Στα πλάγια και μπροστά οκ αλλά από κάτω ο πόνος θα είναι απίστευτος. Επίσης, τι μήκος έχουν οι τρίχες? Τις έκοψες με ψαλιδάκι πριν ή πήγες να τις αποτριχώσεις ως έχουν; Αν είναι πολύ μακριές και περισσότερο θα πονέσεις και οι τρίχες δεν θα πιαστούν καλά.

      Διαγραφή
  91. den einai makries alla ponaeiii...erethisthke to derma k bazw fucidin krema....ligo ekana k den paleuetai gampes podia einai kalutera alla egw pio poly gia to bikini hthela na stamathsw to xirafi sta podia den exw...mono xnoudi bgainei...anaisthitiki krema k pago mporw na balw gia full bikini??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μπικίνι είναι πολύ ευαίσθητη περιοχή. Νομίζω πως είναι προτιμότερο να χρησιμοποιήσεις κερί παρά αποτριχωτική μηχανή. Πέρα από το γεγονός ότι είναι απάλευτος ο πόνος είναι πολύ πιθανό να σου δημιουργηθεί πολύ έντονος ερεθισμός. Το καλό με το κερί είναι ότι ναι μεν πονάς αλλά είναι μια κι έξω :)

      Φυσικά και μπορείς να βάλεις είτε πάγο είτε κρέμα αλλά και πάλι θα πονέσεις :p

      Διαγραφή
  92. se euxaristw poly marianna...tsampa th phra thn apotrixwtiki mhxanh...sto surtari tha meinei opws blepw...euxaristw polyyy.., !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ Ελπίδα μου! Μην το λες... μπορείς να την χρησιμοποιήσεις στα πόδια και στο μπικίνι, ξέρεις στα πλάγια :p

      Διαγραφή
  93. Γεια σου και παλι γλυκεια μου Μαριαννα! Να σε ρωτησω αγορασα κατι κερια της Rica και το ενα ειναι σε βαζακι μπορεις να το δεις στο Link http://www.aquabeautyline.com/images/P/Rica%20Avocado%20Wax.jpg σκεφτομαι να αγορασω μια κεριερα απο ενα site αυτη εδω συγκεκριμενα http://www.banggood.com/Wholesale-Salon-Spa-Wax-Heater-Manicure-Pedicure-Paraffin-Warmer-Hard-Strip-Waxing-220V-p-46513.html κ ηθελα να σε ρωτησω αν γινεται να χρησιμοποιησω το κερι ετσι οπως ειναι στην συσκευασια του δηλαδη να το βαλω με την συσκευασια του μεσα στην κεριερα γιατι ετσι κ αλλιως δεν γινεται να βγαλω το κερι! Το ειδα σε ενα βιντεο στο youtube και βαζει κανονικα το κερι με την συσκευασια του μεσα στην κεριερα αλλα δεν ξερω αν διαφερει κεριερα απο κεριερα! κ επισης ηθελα να σε ρωτησω αν γινεται να βαλω μεσα στην συγκεκριμενη κεριερα κ το κερι που ειναι σε roll-on γιατι δεν μπορω να αγορασω και αλλη κεριερα που ειναι ειδικη για τα κερια roll-on :P ! Περιμενω με ανυπομονησια την απαντηση σου γιατι δεν ξερω αν πρεπει να το αγορασω η οχι :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νάσια μου! χαχα καλά έκανες και ρώτησες :p

      Λοιπόν, εννοείται πως πάντα μα πάντα τα κεριά στις κεριέρες μπαίνουν με τις συσκευασίες τους. Ζεσταίνεται το βαζάκι και συνεπώς το κερί αλλά χωρίς να καίγεται.

      Η συγκεκριμένη κεριέρα δεν κάνει για τις ρολέτες, θέλεις ειδική κεριέρα γι αυτή την δουλειά. Να κάνω μια ερώτηση; Γιατί προτίμησες κερί σε βάζο; Προσωπικά όταν δούλευα το χρησιμοποιούσα πολύ σπάνια! Οι ρολέτες βολεύουν πολύ περισσότερο χωρίς να λερώνεσαι, άσε που κάνεις και την δουλειά σου στο άψε σβήσε.

      Αν ήμουν στην θέση σου θα προτιμούσα κάτι σαν αυτό Κεριέρα για Βάζο και Ρολέτες
      Δυστυχώς είναι πολύ ακριβό σε σύγκριση με αυτό που μου έδειξες :p και επειδή είμαι σχεδόν σίγουρη ότι δεν μπορείς να διαθέσεις τέτοιο ποσό θα προτιμούσα κάτι σαν και αυτό Κεριέρα για Ρολέτα
      Υπάρχουν και κεριέρες για ρολέτες χωρίς βάση αλλά θα σου πρότεινα να διαλέξεις μία σαν και αυτή που σου έστειλα στο λινκ γιατί θα σε βολέψει.

      Έχε υπόψιν πως το κερί που έχεις σε βάζο μπορείς να το ζεστάνεις σε μπεν μαρί και αφού ζεσταθεί να το ρίξεις μέσα σε άδειες ρολέτες (πουλάνε και άδειες ρολέτες!)

      Διαγραφή
  94. Χιλια ευχαριστω για την βοηθεια σου Μαριαννα μου! :) Προτιμησα αυτο το κερι σε βαζο γιατι το ηθελα κ για το προσωπο δηλαδη να το απλωνω σε μικρες επιφανειες πχ:μουστακι,φρυδια κτλ! Αλλα πηρα κ 2 ρολετες για χερια κ ποδια που οπως κ εσυ λες ειναι πανευκολο στην χρηση!! Η δευτερη κεριερα που μου προτεινες ειναι πολυ καλη κ φθηνη αλλα εγω την θελω και για κερι σε βαζακι οσο για την πρωτη jesus πανακριβη! :P δηλαδη αν βαλω μεσα την ρολετα δεν θα λιωσει το κερι?? Καλη ιδεα αυτη με το μπεν μαρι αλλα το κερι που ειναι σε βαζακι ειναι πολυ σκληρο κερι δηλαδη δεν ειναι σαν αυτο της ρολετας που ακομη κ οταν δεν ειναι ζεστο οταν το ακουμπας κολλαει στα χερια!! Ειναι το κερι που το απλωνεις κ το τραβας με τα χερια χωρις ταινια!! οποτε θα λιωσει σε μπεν μαρι λες?? :) Ουφ σε κουρασα το ξερω χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα κατάλαβα! Είναι κάτι σαν χαλάουα δλδ. Το κόβω χλωμό να σου ζεσταθεί η ρολέτα μέσα στην συγκεκριμένη κεριέρα. Φαντάσου πως η κεριέρα για την ρολέτα έχει γύρω γύρω πλάκες που ζεσταίνουν το κερί σε όλη την επιφάνεια και όχι μόνο στο πάτο. Για να είμαι ειλικρινής δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ αλλά λογικά ή θα πάρει πολύ ώρα να ζεσταθεί το κερί ή θα καεί ο πάτος :p
      Δυστυχώς έχω την κεριέρα στο πατρικό μου αλλιώς θα το δοκίμαζα για να σου πω ακριβώς τι θα συμβεί :( Κι αν σου φαίνεται αυτή η κεριέρα ακριβή τι να πω κι εγώ που πριν 10 χρόνια την αγόρασα 250 ευρώ μπορεί και παραπάνω, χαχα. Έχεις δίκιο όμως για χρήση στο σπίτι είναι ακριβούτσική ειδικά αυτές τις άθλιες μέρες που διανύουμε, γκρρ.

      Σε μπεν μαρί θα λιώσει σίγουρα και θα αποφύγεις την πολύ δυνατή θερμοκρασία. Αν το κερί σου το βάλεις πχ στο μάτι της κουζίνας και όχι στο μπεν μαρί το πιθανότερο είναι να καεί και να πάρεις φωτιά! Ακόμα και με μπεν μαρί θα πρέπει να είσαι από πάνω και να το παρακολουθείς.

      Και δεν με κουράζεις, είναι χαρά μου!

      Διαγραφή
  95. Ναι ακριβως! Καλα τοτε δεν την παιρνω! :P Θα προτιμησω το μπεν μαρι! Χαχα δεν πειραζει Μαριαννα μου μη σε βαζω να κανεις κ πειραματα υμαρτον! 250 ευρω η και παραπανω;;; χριστε μου! Να σε ρωτησω εχεις facebook; Aν ναι πες μου να σε κανω φιλη! Tην σελιδα σου την εχω βρει και εχω πατησει Like!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. χαχα αφού μου αρέσει να πειραματίζομαι αλλά δυστυχώς δεν έχω την κεριέρα γκρρρ. Fb έχω αλλά μπαίνω πολύ σπάνια. Αν θέλεις στείλε μου email να σου δώσω το όνομα :p
    Πάντως νομίζω πως έκανες την καλύτερη επιλογή. Θα δεις πως με τις ρολέτες θα βολευτείς απίστευτα οπότε δεν αξίζει τον κόπο να πάρεις εκείνη που προορίζεται για βάζο. Γαμώ τις τρίχες μου, τι βαρετό πράγμα ε, χαχα :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ναι και εγω αυτο πιστευω! Επιτελους βρηκα ενα κερι της προκοπης! Εχω δοκιμασει σχεδον τα παντα και κανενα δεν με βολευε αλλα επιτελους το βρηκα! :P οριστε το email μου nancyoik@hotmail.com
    οποτε θελεις στειλε μου το ονομα! Ελα ντε αμαν πια με αυτες τις τριχες οποτε τις βλεπω εκνευριζομαι ολη την ωρα με ενα κερι στο χερι ειμαι! Μακαρι να ανακαλυφθει κανενα μηχανημα που να μπαινεις μεσα πχ οπως το σολαριουμ και να καλυπτεις μονο τα μαλλια σου και τα ματια σου και ολες οι αλλες τριχες να εξαφανιζονται! Ααα και χωρις πονο φυσικα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Χαιρεται!!!...Πριν λεγες εβδομαδες αγορασα μηχανημα αποτριχωσης και καποια κερια δε ρολετες.Η μαγαζατορας μου εδειξε ενα κερι και συγκεκριμενα το μαυρο το οποιο εχει διαφορετικη χρηση απο τα αλλα.Οπως ειπε και αυτη η κυρια το ζεστενεις στο μηχανημα και το απλωνεις στην περιοχη που θελεις να αποτριχωσεις,εν συνεχεια δεν το τραβας με τις ειδικες ταινεις απλα το ξεπλενεις με νερο.Μου φανηκε πολυ καλη και οχι επιπονη ιδεα για την περιοχη του μπικινι μιας κι εκει ποναει περισσοτερο,οσο για τα ποδια ειμαι πολυ τυχερη διοτι δεν ποναω!!!...Η ερωτηση μου ειναι αν ξερεις αν αυτο που ειπε ισχυει δηλαδη το ξεπλυμα με το νερο!!...Ευχαριστω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ρε παιδιά τι ρολετα στο μπικίνι, είμαστε σοβαροί? Είναι απαγορευτικό. Μόνο το μπλε κερί π απλώνεται με σπάτουλα κ τραβιέται ως χαλαουα.κ αυτό το απλωνουμε σ μικρές ποσότητες

    ΑπάντησηΔιαγραφή